| Follow || Dashboard |
//Pelangi Hati
20 Yang Anda Perlu Tahu
Friday, April 12, 2013 • 1:48 AM • 0 comments

semenjak dua ni, setelah interview settle, jualan krim aku juga habis dan sedang menunggu stok, kerja aku pulak tengah musim kekeringan tender, jadinya aku bosan duduk office lame- lame.. layan youtube, layan facebook, blog, arghh.. bosan.. Tapi baru dapat panggilan get ready untuk bertungkus lumus untuk 7 tender sekali gus...padan muka, hang nak sangat kerja kan, hang dok kata bosan la apa la.. terbaca blog intan, 20 yang anda perlu tahu tentang saya, anehnya dia Matluthfi tetap pilihan hati.. tak paham aku.. haha.. ok, mungkin ramai tak tahu pasal aku kan? (poyo mcm ade yang nak amek tahu) haha.. tak pela, bonus sikit pada hari Jumaat.. hehe

ok, lets start...Bismillahirahmanirahim...


  1. Nama diberi Fathin Binti Hassan... tak payah fikir nak panggil ape, org panggil nama penuh pun dah mcm nama panggilan.. hehe.. 
  2. Ketinggian 156cm berat rahsia..
  3. Perlu diingatkan tarikh lahir next month.. 21 May.. terime kasih.. 
  4. Lahir dan membesar di Banting, Selangor... thats why dihati tetap Selangorku.. 
  5. Comel dan sangat menawan.. hehehe 
  6. Anak last dari 3 orang kakak dan seorang abg dan seorang makcik kpd 2 orang ank buah. 
  7.  Sekarang sedang berkerja sementara di sebuah syarikat construction yg diberi nama El- Regena Ent sebagai Kerani.. dan aku terasa aku kerja sangat terpesong dr apa yang aku belajar.. dr tak tahu apa itu batu, sekarang dah tahu..! haha..
  8. Minat terhadap music amatlah tinggi.. tp alhamdulillah, Nasyid dan instrumental music itulah pilihan hati.. 
  9. Pernah terjebak dalam beberapa kegiatan photographer suatu ketika dahulu... sekarang dah stop, dan masih lagi mengimpi menjadi photographer buat anak- anak.. eh, anak? haha
  10. walaupun minat aku tersangat pelik dan tak berfaedah.. tp ada satu minat yang sangat aku gemar dan tak pernah membosankan iaitu membaca bacaan agama... moga minat ni tak pernah luput dimakan dek nafsu serakah kerana mungkin anak- anak aku satu hari nanti memerlukan pandangan dan didikan yang betul dari mama mereka yang cantik ni.. eh..?haha
  11. Aku tak lah peminat tegar Matluthfi macam intan..HAHA
  12. Single dan masih dalam pencarian suami.. haha... tolonglah aten, geli...!
  13. Suami idaman, peduli apa, kata 20 perkara perlu tahu tentang aku.. pencarian suami biarlah yang pengetahuan tentang agama tu ada, solat fardhu cukup, tahu hukum- hukum agama, sbb aku perlukan bimbingan dan didikan seorang suami, penyayang walaupun tak kaya, boleh terima kekalutan aku yang kadang- kadang buat orang tension, tahu ilmu- ilmu rumah tangga (HAHA), dan mencintai aku keranaNya.. 
  14. Eh, lupa.. aku antara penjual dan pengedar Metal Fortis Vit E Natural 99, kalau ada rasa nak tahu ape bende tu, boleh contact aku di FB.. (promote)
  15. Impian tak banyak... cuma satu, capai Redha Allah..
  16. Insan yang amat aku sayangi adalah mama dan ayah... sbb? sbb ayah lah hero dalam hidup, apa aku nak dia cuba bagi... mama? mama sesorang ibu yang sangat memahami aku dari 0 sampai 100000000.. 
  17. tak gemar tengok TV.. seriously...
  18. Headphone adalah sahabat sejati..
  19. Baru lepas lesen D.. HAHA.. bangga tak terkata..
  20. Last sekali barulah nak kata feveret aku adalah COKLAT...! thats why kat account instagram, tak tahu berapa banyak gamba coklat aku upload..HAHA

cuma satu prinsip aku.. sory, dah terjadi 21 yang anda perlu tahu, walau apapun ujian dan rintangan aku akan cuba menjadi hambaNya yang terbaik.. 

ok lah, manager pun dah longgok kerja atas meja ni... tadi hang dok senang lenang, la ni hang buat semua ni...

0 comment(s)


Disclaimer



Hidup ini tidak akan pernah sunyi andai kita tersenyum melihat tujuh warna pelangi menerangi dada awan di langit tuhan ^^


Diary and Story
Let's know about owner
Let's exchange link


Taggie Board


Credits

Editor :
Mimi Mimot