| Follow || Dashboard |
//Pelangi Hati
Selamat Ulang Tahun :)
Wednesday, May 22, 2013 • 2:25 AM • 0 comments

Bismillahirrahmanirahim...

Alhamdulillah, Allah panjangkan umur ni lagi.. aku punya masa lagi untuk perbaiki segala yang tak betul... aku punya masa lagi, utk hargai segala yang ku punya.. thanks Allah for this age.. :) dan petanda kematian aku juga makin hampir.. umur makin panjang, makin dekatlah aku dgn kematian.. moga dgn nikmat hidup ini, aku mampu bersedia untuk hari itu... berubahlah duhai diri...

by the way, bila birthday ni kita mula nampak sape yg selalu ingat kita.. hehe.. kan dah kantoi.. hehe.. alhamdulillah, major of them adalah family dan sahabat- sahabat... dimana tahun ni aku dapat hadiah awal dari tarikh, dan dapat wish awal dari tarikh.. terima kasih banyak- banyak... tahun ni lah dapat hadiah paling mahal dari kakak, tu rahsia.. awal mei lagi dah dapat hadiah... and, masa 18 Mei kawan baik yang merangkumi ex housemate, ex classmate, ex roomate, haa semua dia conquer, dia ajak pegi Shah Alam Seksyen 7, alang- alang kesana aku berhajat nak makan burger bakar abang burn.. dia sanggup cari dgn sabar even agak 15 minit cari kedai abg burn tu, cuma ayat yang keluar dr mulut dia.. "tak pe ten.. untuk ko ape- ape je boleh.." hehe.. finally dapat burger bakar yang dah diidamkan sekian lama..sbb mula- mula cari kat Klang selalu xde rezeki, time tu la tutup.. then malam 20 Mei dia cakap, "hadiah tak de.. tp burger bakar haritu okey la kan?" hehe... thats why aku sayang sangat- sangat kat hang Ecot.. hehe.. 

dan masa 19 Mei, member- member SAMUS plan ziarah ustazah ain kat Klang..seriously, perancangan dyorang memang berjalan dengan lancar.. aku cuma diminta drive kesana SAHAJA.. agak pelik jugak.. kami pegi 2 kereta, jadi split 1 kereta 3 orang.. tanpa aku tahu, kereta lagi satu dan seisinya dah plan something yg aku tak tahu..yang paling agak terbaik, rupanya seisi kereta aku kecuali aku, pun turut berkomplot dgn rancangan rahsia diorang ni.. bila dah sampai sana, kami masak sama- sama dgn ustazah.. bila masa makan, salah seorg antara diorang tarik aku teman ke tandas, rela dan terpaksa aku ikutkan jela.. bila dah siap semua balik kat meja makan, nampak kek, dalam hati mula lah berkata "oohh.. diorang beli kek untuk ustzah ke..?", bila dah kat situ, depa semua terkejut aku dah kat situ, terus depa nyanyi, "Happy Birthday to you..." masyaAllah masa tu mmg tak tahu betapa terkejut dan teruja campur terharu dengan suprise seawal tu... tak sangka la, depa ingat birthday aku.. hehe 



and tepat 12 pagi 21 Mei, memandangkan haritu aku pulun kerja dengan selesaikan urusan stok Metal Fortis, agak penatlah.. so, tepat pukul 12 dah syahid.. rupanya masuk msg- msg panjang lebar dr kawan- kawan.. ade yang kata tuntut hadiah next week, hadiah dah ready ni.. cehh... thank you so much.. jazakallahu kahiran kathiran... dan pagi 21 Mei, tgh siap- siap nak pegi kerja, Kak Teh bagi hadiah berbentuk jubah.. seriously jubah tu aku nak beli dah lama, cume tak berkesempatan sbb mahal noh, and finally dapat pun.. thank you so much... 

yang cuma aku nak sampaikan kat sini, terima kasih sbb ingat aku even aku selalu failed bab2 ingat birthday orang.. hehe.. terima kasih banyak-2.. terima kasih utk wish yang terlalu awal.. sampai ade yang call, "aku nak jadi org first wish ko.." terima kasih untuk suprise yang sooo sweet... terima kasih utk hadiah yang aku betul- betul idamkan.. hehe..terima kasih atas doa- doa yang sangat buat aku terharu.. terima kasih sebab pernah ingat kewujudan aku di muka bumi ni.. tak perlu aku memiliki title'in relationship' untuk memiliki insan- insan yang selalu mengingati, cukup sahabat dan family yang selalu ingat kewujudan aku di muka bumi ni.. moga Allah Redha kalian.. 


0 comment(s)


Disclaimer



Hidup ini tidak akan pernah sunyi andai kita tersenyum melihat tujuh warna pelangi menerangi dada awan di langit tuhan ^^


Diary and Story
Let's know about owner
Let's exchange link


Taggie Board


Credits

Editor :
Mimi Mimot